Sunday, February 1, 2009

senin...

ahhh..senin..monday blues menyerang..aku nak update blog, tp tanpa gambo..nanti2 la aku boh gambo..
hari ni kat ofis tak bizi sgt, tp petang ni ada appmt ngn cus kul 3, so buat sikit2 psediaan..
Cuti 2 hari kemarin, aku dok umah aje, nak keluaq, cam malas, so dok umah layan dua orang hero aku, hero aku yg 1 lagi, keje, 2 minggu skali je jumpa, so dok umah, masak..makan..tengok tv..shoping, tak banyakk duit..so..apa nak buat?dok umah melayan anak2 ni memang seronok, macam2 gelagat dok ada, tapi letih tuhan je yg tau, nak tido siang, jangan mimpi la..pejam kejap, tup2 ada org dok korek kelopak mata..si kecik aku tu aktif bukan main, kejap2 panjat tangga, kejap2 naik kerusi, goyang2, kaboom, jatuh, nangis kejap, syarat..pastu sambung balik..bila dia tido, lega sat, pastu...sendiri pikir la..susah gak kadang2 ni, bila pikir2, nape la nasib aku berjauhan dgn suami? nak wat camne, tugas menghalang..dia keje kat alor Setar, aku kat Butterworth..nak tukar2 ni..susah cite..malas la nak pikir..